Xbox 720
 
پاردیکس
اتحادیه وبلاگ های Ubisaft و Konami
 
دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 18:46 ::  نويسنده : اسپارو

احتـمـال رونـمـایـی از Xbox 720 در E3 شدت گـرفـت


بعد از عرضه Xbox 360 توسط مایکروسافت ، چند سال بعد از عرضه این کنسول شایعاتی در مورد کنسول نسل بعدی مایکروسافت شکل گرفت .

چند هفته پیش عده ای افراد مدعی بودند که مراحل ساخت کنسول Xbox 720 و برای آزمایش به EA فرستاده اند ، اما بعد از این قضیه اعلام شد که این خبر شایعه بوده است .

بعد از این قضیه در نمایشگاه E3 امسال شاهد معرفی Wii U بودیم که دارای امکانات زیادی داشت .

عده ای از کارشناسان پیش بینی کرده بودند که سونی و مایکروسافت برای ساخت کنسول های نسل بعدی خود سریع تر عمل کنند .

چند روز پیش استودیو کرایتک اعلام کرده بود که Xbox 720 در حال ساخت است و مراحل پایانی اش را طی می کند ، اما این خبر هم تکذیب شد .

حالا وبسایت BGR ادعا دارد که یکی از بخش های سرگرمی مایکروسافت به این سایت گفته است که Xbox 720 در E3 سال بعد رونمایی خواهد شد .

هم چنین این سایت مدعی است که این کنسول در E3 2012 که تابستان سال بعد است ، رونمایی می شود .

علاوه بر آن ، این سایت چیزی از برنامه لانچ کردن این کنسول نگفته است و به نقل از این سایت ، آن ها چیزی از لانچ نمی دانند .

هم چنین علاوه بر آن این سایت مدعی است که این کنسول از سال 2006 در حال ساخت بوده است و در E3 سال 2012 معرفی می شود .


چین کنسولش را با مخلوط کردن دو کنسول Xbox 360 و PS3 ساخت


مطمئنا همه با کشور چین آشنا هستند ، کشوری با زدن اجناس ارزان قیمت توانسته است رتبه اول را تو اقتصاد جهان کسب کند .

در همین موقعیت یک شرکت چینی دست به کار جالبی زده است و توانسته است کنسول جدیدش را با مخلوط کردن PS3 و Xbox 360 بسازد .


اینجا را کلیک کنید تا این تصویر را در اندازه واقعی آن ببینید.


اخیرا اطلاعات پراکنده و کوچکی در مورد کنسول بعدی مایکروسافت با نام XBOX 720 شنیده ایم و این بار از زبان کمپانی AMD اخباری شنیده ایم. AMD طراحی کارت گرافیک XBOX 360 را عهده دار بود و حالا در مورد کارت گرافیک کنسول جدید، اعلام کرده است که توانایی ارائه ی گرافیکی در سطح آواتاری (شخصیات پردازی دقیق و شخصی) را دارد.


پیش از این در نمایشگاه تفریحات الکترونیکی یا E3 سال ۲۰۱۲، اخباری در مورد این که کنسول XBOX جدید از DirectX 11 پیشتیبانی میکند شنیده بودم، حالا Neal Robison مدیر آزمایشات بخش ارتباطی ISV میگوید:


به جز گرافیک خیره کننده ی کنسول بعدی Microsoft، مساله ی مهم تری وجود دارد و آن قابلیت های بالای A.I. (مخفف Artificial_intelligence به معنی هوش مصنوعی است) و فیزیک است. این قابلیت ها باعث میشود که تمام عابرین در بازی ها مختلف مثل بازی Grand Thief Auto یا Saint Row ، دارای روحیات کاملا خاص و شخصی باشند، یعنی دیگر کاراکترهایی با روحیه ی یکسان نخواهید دید، مثل افرادی که در اثر وحشت به یک شکل فریاد میزنند و دور میشوند. هر کارکتر عمل خاصی انجام میدهد و بازی هایی که دنیایی باز دارند از این قابلیت ها بهترین استفاده را خواهند کرد.


وی منبع اطلاعات خود را مجله ی رسمی ماه آگوست XBOX اعلام کرده است اما AMD هنوز چیزی در مورد کار روی XBOX 720 نگفته است. مایکروسافت هم درباره ی سیستم کنسول SBOX 720 چیزی منتشر نکرده است. اما Nintendo به تازگی کنسول نسل بعدی خود با نام Wii U را معرفی کرده و شایعاتی هم در مورد کنسول بعدی سونی یعنی PS4 شنیده میشود و شاید در سال ۲۰۱۲ آن را عرضه کند.


اینجا را کلیک کنید تا این تصویر را در اندازه واقعی آن ببینید.


اینجا را کلیک کنید تا این تصویر را در اندازه واقعی آن ببینید.


ولی این شایعه نیست


 اعلام کرد : گرافیک Xbox 720 هم سطح فیلم Avatar خواهد بود !





نینتندو در نمایشگاه E3 کنسول جدید خود را با نام Wii U معرفی کرد کمی بعد مایکروسافت و سونی نیز اعلام کردند که در حال ساخت نسل جدید کنسول های بازی هستند. مایکروسافت اعلام کرده بود که کنسول بازی جدید این شرکت Xbox 720 نام خواهد داشت. حال AMD اطلاعات خیره کننده ایی را در رابطه با قدرت گرافیکی Xbox 720 منتشر کرده است.

براساس اعلام AMD : موتور پردازش گرافیکی که قرار است در Xbox 720 بکار رود، قادر است بازی ها را به صورت سه بعدی و با کیفیت و جزئیات فیلم آواتار نمایش دهد. علاوه بر گرافیک بسیار بالا، AMD ادعا کرده که نسل جدید بازی های Xbox با هوش مصنوعی بسیار قوی تر و هوشمندانه تر تولید خواهند شد و هر کدام از کارکترهای کامپیوتری بازی دارای هوش مصنوعی و تفکر خاص خود خواهند بود.
این بدین معناست که دیگر تمام مخاطبین بازی های کامپیوتری و دشمنان و یا دوستان شما در این بازی ها کارهای یکسان انجام نخواهند داد و هر کدام براساس شرایط مختلف تصمیم های متفاوت گرفته و حرکت های مختلفی انجام خواهند داد.
هر چند هنوز مایکروسافت بصورت رسمی در مورد کنسول بازی جایگزین Xbox 360 صحبتی نکرده است اما به نظر می رسد AMD قرار است کارت گرافیک نسل جدید Xbox را تولید کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Ubisaft and Konami و آدرس ubisaft.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 126
بازدید کل : 20223
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



Susa Web Tools
Susa Web Tools